Правила надання гарантії та повернення.

На весь товар надається гарантія. Термін гарантії регламентується законодавством України та встановлюється виробником запасних частин.

Гарантія на запчастини не поширюється у таких випадках:
• природне зношування запчастини;
• пошкодження запчастини внаслідок ДТП або недбалої експлуатації;
• пошкодження, пов'язані з ударними навантаженнями на автомобіль на нерівностях дороги;
• зовнішні ушкодження;
• дефекти, несправності, корозія запчастин, що виникли внаслідок впливу хімічного, кислотного або лужного забруднення повітря, продуктів життєдіяльності тварин і птахів, хімічних речовин, що застосовуються для боротьби з зледенінням доріг, граду, блискавки та інших природних явищ;
• експлуатаційне зношування та природна зміна (старіння) запчастин;
• на витратні запчастини та матеріали – олія, фільтри, лампи, запобіжники тощо;
• гарантія не поширюється на деталі електронної та електричної системи автомобіля.

Замовник має право вимагати гарантійного обміну запчастини в період гарантійного строку за дотримання всіх вимог, встановлених цим Положенням.

Замовник повідомляє продавця про настання гарантійного випадку в будь-якій зручній для нього формі.

Продавець протягом 14 днів після повідомлення Замовника розглядає питання про можливість гарантійного обміну запчастини та сповіщає замовника про порядок гарантійного обміну або про відмову у гарантійному обміні із зазначенням причин.

Товар повинен бути повернутий у своїй оригінальній упаковці з документами, що супроводжують. Повернення або обмін товару можливе протягом 14 днів з дня відвантаження товару зі складу, за умови цілісності упаковки та товару.

Товар, який було встановлено поверненню (обміну), не підлягає (за винятком гарантійних випадків). Поверненню не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує (підібрані самостійно і привезені на замовлення за каталогом або зразками). Відповідно до Ст. 702 ЦКУ від 16.01.2003 № 435-IV Покупець до передачі товару має право відмовитися від такого товару за умови відшкодування продавцю витрат, пов'язаних із вчиненням дій на замовлення та доставку товару.

Повернення має бути погоджено з продавцем. (Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару). При позитивному рішенні про прийом до розгляду менеджер інформує клієнта, яким перевізником і за чий рахунок повинна бути відправлена дефектна деталь. Повернення, яке провадиться з вини продавця, внаслідок некоректного підбору, пересортиці, шлюбу тощо оплачується продавцем.

Платіж за повернутий товар перераховується на рахунок покупця не пізніше ніж за 7 календарних днів з дня проведення повернення.